System kolejkowy
Długie kolejki i czas oczekiwania jest powszechnym problemem we wszystkich sektorach. Bardziej niż kiedykolwiek, doświadczenie klienta stało się kluczowym wyróżnikiem organizacji. Zapewnij swoim Klientom usługi wysokiej jakości, a wzmocnisz swoją markę i utrzymasz klientów.
Czy wiesz, że
Klientów zmieniło markę lub firmę ze względu na złą obsługę.
Decyzji dotyczących zakupów podejmowanych jest na podstawie jak Klienci czują, że są traktowani.
Klientów częściej odwiedza miejsca, w których doświadczyli lepszej obsługi.
Jak działa system kolejkowy?
Oferowany przez nas system kolejkowy ze względu na szeroki zakres modułów i produktów zintegrowanych ze sobą może zaspokoić potrzeby we wszystkich rodzajach działalności i organizacjach. W efekcie czego dostarcza pozytywnych wrażeń Twoim klientom, personelowi oraz Tobie.
Każda lokalizacja potrzebuje urządzenia „Master”, mózgu który będzie kontrolował system kolejkowy. Jest to podstawowy element systemu, niezbędny do monitorowania i zarządzania Twoimi kolejkami, dodatkowo udziela wszelkich informacji oraz zapewnia dostęp do statystyk w czasie rzeczywistym oraz historycznych. Jednocześnie odnajduje, instaluje i zarządza wszystkimi komponentami systemu.
Z systemem kolejkowym, Twoi klienci mogą wcześniej zarezerwować spotkanie online lub wygenerować elektroniczny bilet za pomocą dedykowanej aplikacji na urządzenia przenośne. Przyjeżdżając do placówki, potwierdzenie przybycia lub zajęcie miejsca w kolejce jest równie łatwym procesem.
Możesz sprawić by postrzegany czas oczekiwania przez klienta był krótszy. Podczas prezentacji na ekranach aktualnego statusu kolejki wyświetlaj jednocześnie dynamiczne treści multimedialne np. informacje, promocje, pogodę. Dodatkowo skorzystanie z biletu elektronicznego pozwoli klientom na bardziej efektywne wykorzystanie własnego czasu np. na inne zakupy.
Używając naszego systemu można wyświetlić i zaznaczyć nazwę lub bilet klienta na ekranach wraz ze stosownym sygnałem dźwiękowym, dodatkowo można powiadomić klientów za pośrednictwem wiadomości SMS lub poprzez aplikację na urządzenia przenośne.
System kolejkowy posiada wbudowane moduły umożliwiające uzyskanie informacji zwrotnej od klientów na temat obsługi. Może to być prosty formularz satysfakcji lub ankieta ze wszelkiego rodzaju informacjami, które mogą okazać się przydatne dla Twojej firmy.